تاکید بر برنامه ریزی برای  حفظ قدرت خرید/ بهره برداری از مجتمع مسکونی مثلث در آینده نزدیک

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای حفظ قدرت خرید مشتریان مصرفی و اقشار میان درآمدی جامعه، از بهره برداری پروژه مسکونی مثلث در آینده نزدیک خبر داد.
پایگاه خبری بانک مسکن

فرشاد فرزین در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا، با بیان اینکه پاسخگویی به بخشی از تقاضای مصرفی ویژه اقشار میان درآمدی مناطق تحت مدیریت شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب، از اهداف مهم گروه به تأسی از سیاست های کلان دولت و بانک مسکن است، اظهار داشت: با توجه به وجود انتظارات رشد قیمت در بازار مسکن حتی در شرایط رکود، باید برنامه ریزی دقیقی برای حفظ قدرت خرید صورت گیرد.
وی افزود: به دلیل بازارهای اقتصادی از جمله بازار مسکن در سال های گذشته دچار نوسان بوده اند و رشد کردند، اما در عین حال قیمت خدمات مهندسی و نیروی کار متناسب با این فاکتورها افزایش پیدا نکرده است.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب در ادامه با اشاره به بهره برداری از پروژه مثلث در شیراز در آینده نزدیک گفت: مجتمع مسکونی مثلث، به همراه یک طبقه همکف و دو طبقه زیرزمین، در 15 طبقه طراحی شده است.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب با بیان اینکه پروژه در پاییز به بهره براری می رسد ادامه داد: این مجتمع در زمینی به مساحت 3300 مترمربع، در یکی از بهترین مناطق شیراز واقع شده است.
وی با بیان اینکه مجتمع مسکونی مثلث با زیربنای حدود 11900 مترمربع، شامل 42 واحد مسکونی در قالب چهار تیپ واحد آپارتمانی به ‌صورت دو خوابه و سه‌ خوابه است، افزود: علاوه بر استفاده از مصالح مرغوب، نورپردازی در شب و شاخص بودن و زیبایی بصری در طراحی نما و بازنمایی حس سترگی کوه، طرح بلوک‌ها به ‌صورت پلکانی ا‌ست.
فرزین، استفاده از دیوارهای دو جداره همراه با عایق صوتی و حرارتی در کلیه سطوح مشترک بین واحدها و جداره‌های خارجی و شیشه‌های دو جداره، ارتقای کیفیت معماری، بهبود کارایی، ساماندهی فضاها، بهینه‌سازی فضاهای مفید شاملِ تفکیک فضای عمومی و خصوصی، طراحی مدرن، ساده‌سازی فرم‌ها و نورپردازی داخلی را از جمله ویژگی های این پروژه دانست.
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب با اشاره به ویژگی های طرح معماری و مشخصات ساختاری پروژه گفت: طرح اولیه‌ی پروژه‌ی مثلث، توسط مرحوم مهندس میرمیران در قالب هندسه‌ی مثلث با تأثیرپذیری از فرم‌های بستر طرح و با سازماندهی منطبق بر ساختار و هندسه‌ی مثلث به لحاظ نظام سازه‌ای و سازماندهی فضاهای معماری و دسترسی‌های عمودی و افقی شکل گرفته بود.
وی ادامه داد: پلان‌های مسکونی چهار واحدی دوبلکس در طرح فوق طی دو مرحله توسط مشاوران بعدی مورد بازبینی قرار گرفته است که در نتیجه‌ی این بازنگری‌ها نظام سازه‌ای منطبق بر ساختار مثلث دگرگون شده و واحدها از حالت دوبلکس به مسطح تغییر یافته است.
بازنگری طرح محوطه‌سازی
فرزین همچنین تاکید کرد: با توجه به نیازهای یک مجتمع مسکونی، طراحی مسیرها و جانمایی فضاهای مورد نیازی چون فضاهای تفریحی برای بازی بچه‌ها و استفاده ساکنین در نظر گرفته شده و فضاهای خدماتی همراه با ایجاد جداره‌های سبز، برای به حداقل رساندن دیدِ مزاحم و ایجاد محیطی آرام صورت گرفته است.



ارسال نظر

تعداد کاراکتر 0 از 4000